Dlaczego nie zagłosuję na Tuska

Bez cenzury:

Bo nie! Bo Pułtusk. Bo mnie wkurwia mizdrzenie się do obywateli i robienie ich w chuja. Bo mnie wkurwia pseudo-liberalizm z którego chuja mam, w którym tylko podnoszą podatki. Bo jedyne, co mi przychodzi na myśl, kiedy słyszę o tym rządzie, to podwyżka VAT, a im ciągle mało. Chuj im w dupy.

I nie, nie wiem jeszcze na kogo zagłosuję. Ale na pewno nie na tę jego partię.

W ramach ciekawostki: czy mi się tylko wydaje, czy gabinet z Donaldem Tuskiem jako premierem, jest rządem, który jako jedyny od upadku PRL-u wytrzymał całą kadencję bez całkowitych roszad? Bez wymiany wszystkich ludzi z premierem na czele? Jak to w ogóle możliwe?

Napisał zammer, 17 września 2011 o godzinie 15:20:12
Kategorie: Ogólne 23 komentarzeRSS komentarzy
Poziom wpisu: 0 Trackback

Trackbacki:

1. Cichy Fragles 18 września 2011, 13:25:31 [permalink]

Dlaczego nie zagłosuję na...

Na Joggerze ostatnio jakaś moda na deklaracje niegłosowania na tego i owego polityka, więc czemuż by się nie przyłączyć, pomyślałem. Zatem w najbliższych wyborach na pewno nie zagłosuję na:
PiS - za całokształt.
SLD - bo to banda be[...]

Komentarze:

http://svistu.jogger.pl/files/favicon.png

1. svistu 17 września 2011, 16:13:27 [permalink]

Coś mi się wydaje, że wpis inspirowany (choćby częściowo) moim wpisem ;)
A jeżeli chodzi o fenomen przetrwania PO to faktycznie dokonali cudu i dotrwali bez większych roszad na swoim. Ale wydaje mi się że zasługą za to są w głównej mierze 3 aspekty:
1. Wraz ze swoim sprzymierzeńcem mieli większość w sejmie i nikt nie byłby w stanie ich przegłosować.
2. Dostaliśmy Euro i nie chcieliśmy zmieniać rządu licząc, że ten da radę się z wszystkim wyrobić do 2012 (a tu wpadka).
3. Polakom znudziło się już tak częste głosowanie i nie przetrwali by kolejnego w tak krótkim odstępie czasu.

http://blog.zammer.eu/files/favicon.png

2. zammer 17 września 2011, 16:18:16 [permalink]

Dałem trackbacka, ale coś nie złapało.

  1. Bywało tak i wcześniej, zresztą PSL to taki kameleon, który wchodził w koalicje z każdym.
  2. i 3. My nie zmieniamy rządu, rządzący sami się zmieniają np. w przypadku wotum nieufności lub wcześniejszych wyborów (skrócenia kadencji). Obywatele bezpośrednio na to wpływu nie mają.
http://pecet.jogger.pl/files/favicon.ico

3. pecet 17 września 2011, 17:06:11 [permalink]

Tusk jest za bardzo konserwatywny, z zapowiadanego liberalizmu praktycznie nic nie ma, ja się na tym przejechałem.

4. DTJ 17 września 2011, 17:26:52 [permalink]

Dla mnie PO to cały czas liberałowie. Podwyżka VAT mnie nie dziwi, nawet JKM i Palikot mówią, że należy przechodzić na podatki pośrednie bo ich ściągalność jest tańsza i łatwiejsza, co za tym idzie nie ma większego znaczenia czy pieniądze były zarobione na czarno czy nie - płaci każdy.

http://ooblog.pl/files/favicon.png

5. quest 17 września 2011, 18:42:31 [permalink]

PO bez roszad? Jak dobrze pamiętam to Tusk złożył obietnicę robienia comiesięcznego podsumowania działalności rządu i miał wywalać zawsze najsłabszego ministra. Paru poleciało, ale to byli wiceministrowie, płotki. No i to było dawno temu. Żaden jego kolega typu Pawlak-minister-niegospodarności nie stracił posady. Zresztą teraz nawet wiceministrowie nie lecą, a o co miesięcznych podsumowaniach ludzie już nie pamiętają.

A rotacje na stanowisku ministra sprawiedliwości? Zbigniew Ćwiąkalski, a potem Andrzej Czuma a'la "lubię Korwina i jestem za liberalizacją dostępu do broni"?

A afera hazardowa, gdzie Zbigniew Chlebowski na podsłuchu powiedział Na 90 proc., Rysiu, załatwię i blokuję tę ustawę od roku, to tylko moja zasługa, gdzie na przesłuchaniu Schetyna pocił się jak świnia na grillu? Panowie ewidentnie dali się skorumpować, ale ich kolega z PO, Mirosław Sekuła, ich uniewinnił. Sekuła zresztą potem uciekł z sejmu i kandydował na prezydenta Zabrza (w 2010, to moje miasto), gdzie przegrał osiągając "aż" 13,54%.

Przypominam też, że Donald Tusk jest premierem z przypadku. Wyszło to na zamkniętym posiedzeniu, gdzie po tajniacku włączono mikrofony. Powiedział on: Gdybym wiedział, że rządzenie będzie polegało, że osiem godzin jest o CO2, a osiem godzin o emeryturach pomostowych, i cztery godziny snu, to bym się nie pchał, powiem szczerze. Ani to pasjonujące, ani przyjemne. Więcej

Druga rzecz to taka, że Tusk siejąc FUD wepchnął Komorowskiego na stanowisko prezydenta. Ten człowiek podczas "debaty" na pytanie dziennikarza o znajomość języków obcych odpowiedział: języki znam, na pewno lepiej niż Kaczyński, a podczas spotkania z Obamą posiłkową się tłumaczem, plotąc jakieś bzdury o wierności żony prezydenta Stanów. Drugi skandal to próby zatajenia ekspertyz i nazwisk "ekspertów", którzy doradzili Komorowskiemu akceptację rządowej propozycji ustawy ws. OFE i ZUS. Skończyło się to tak, że Komorowski i jego kancelaria został pozwany do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (przez e-państwo/Fundację Batorego oraz FOR Balcerowicza) za zatajanie informacji publicznych. I Komorowski przegrał.

Osobiście uważam to za żenadę, że człowiek pełniący funkcję strażnika konstytucji, sam ją łamię. Gdyby policjant złamał kodeks karny, od razu byłby skandal. Jak prezydent łamię konstytucję, aferę się przemilcza. Uważam, że sam taki przypadek powinien spowodować jego dymisję. Kolejna rzecz to taka, że prezydent (wtedy marszałek sejmu) nie wie czym jest Rada Bezpieczeństwa Narodowego i ratuje się Wikipedią, w ogóle nie orientuje się w polityce, a żyje z niej od przeszło 20 lat.

Ekipa fachowców, nie ma co! Jeśli Tusk jakiś cudem wygra te wybory, to pewnie w 2015 będzie postulował o.... prywatyzuję TVP! Skoro teraz mógł ją zrobić, ale brakło mu czasu, to pewnie zajmie się tym w ciągu następnych ośmiu lat?

svistu. PO miało masę roszad (zwolnień), afer, pokazów niekompetencji i wiele spierdolili. Rzecz w tym, że media komercyjne zwykle były im bardzo przychylne, a media państwowe które mieli sprywatyzować, tylko bardziej upolitycznili. Polskę trapi wiele problemów, które trwają od co najmniej 1989 roku. Tusk od 2005 roku ma "szuflady pełne ustaw", ale nawet nie zajął się bankrutującym ZUS-em. Sytuacja już teraz jest tak DRAMATYCZNA, że Platforma OKRADA obywateli opróżniając np. Fundusz Rezerwy Demograficznej, na które odkładamy poczynając od rządów socjalistów z SLD! To jest coś za co media mogły gnębić PO od 2007 roku, ale lepszym tematem był "teletubiś-gej", "małpa w czerwonym" Kaczyńskiego, "małpki i zmyślona choroba alkoholowa prezydenta", "krzyż smoleński" czy systematyczne okłamywanie ludzi.

PO utrzymało się tylko dzięki sprytnej spychologii typu "nie, bo prezydent Kaczyński zawetuje" lub "... PSL" i "najważniejsze to nie dopuścić PiS do władzy! Zabierz też babci dowód!" i sympatii mediów, które notorycznie spychały naprawdę ważne problemy na dziesiąty plan.

http://blog.zammer.eu/files/favicon.png

6. zammer 17 września 2011, 18:46:16 [permalink]

PO bez roszad?

Całkowitych roszad na zasadzie "wymiana premiera i rządu".

http://ooblog.pl/files/favicon.png

7. quest 17 września 2011, 18:53:44 [permalink]

Nadmienię też, że ktoś (bo przecież nie Tusk czy jakiś kumpel Minister) wykorzystywał urzędników w Ministerstwie Finansów to gnojenia PiS-u. Tym samym zajęciem parały się Młodzieżówki Platformy. Grupowały się, wychwalały PO i gnoiły innych. Pełen profesjonalizm i polityka "miłości"..

SPAM i FUD w Ministerstwie Finansów

Zgrupowane młodzieżówki PO i sianie fermentu Więcej

http://svistu.jogger.pl/files/favicon.png

8. Svistu 17 września 2011, 18:54:13 [permalink]

Śledząc komentarzy w tym i w moim wpisie widzę, że kampania wyborcza w pełni ;) Wszyscy zapominamy tylko o jednym - czy wygra PO, PiS czy jakakolwiek inna partia to wiele się nie zmieni; nadal będzie źle bo w ciągu 4 lat wszystkich zaległości z przeszłości się nie naprawi a radykalne zmiany - nawet jakby któraś partia próbowała je wprowadzić - to nie zyskają akceptacji ogółu (nigdy wszystkim się nie dogodzi) a i sami politycy nie są chętni oderwać się od koryta i bawić się w Robin Hooda.
Zawsze - cokolwiek nawet by dobrego zrobiła partia rządząca - konkurencja będzie miała co zarzucić rządzącym (że dług nadal jest, że autostrady nadal budują się w ślimaczym tempie itd).

Ja bym chciał, żeby nasi politycy byli jak Ci z któregoś ze skandynawskich krajów; żaden polityk nie pobiera wynagrodzenia z tytułu bycia politykiem - to jest po prostu prestiż dla nich. Każdy z nich ma swoją firmę lub gdzieś pracuje i sam musi zarobić na swoje utrzymanie - według mnie to by rozwiązało bardzo wiele problemów w naszym kraju a i finanse by na tym ogromnie zyskały :) No ale jak to już przed chwilą napisałem prędzej piekło zamarznie niż politycy się od tego złotego koryta dadzą odciągnąć :(

9. KP 17 września 2011, 23:28:00 [permalink]

Dostaliśmy Euro i nie chcieliśmy zmieniać rządu licząc, że ten da radę się z wszystkim wyrobić do 2012 (a tu wpadka).

Euro dostał jeszcze rząd Kaczyńskiego a i tak szczęśliwie upadł, więc to kiepski argument )

Panowie ewidentnie dali się skorumpować

Dowody. Na korupcję.

10. KP 17 września 2011, 23:29:40 [permalink]

finanse by na tym ogromnie zyskały

Bullshit. Policz sobie wynagrodzenia wszystkich posłów i ministrów a potem odnieś to do całości budżetu. Waciki.

http://klausa.jogger.pl/files/favicon.ico

11. klausa 18 września 2011, 10:46:10 [permalink]

Ja bym chciał, żeby nasi politycy byli jak Ci z któregoś ze >skandynawskich krajów; żaden polityk nie pobiera wynagrodzenia z tytułu >bycia politykiem - to jest po prostu prestiż dla nich. Każdy z nich ma >swoją firmę lub gdzieś pracuje i sam musi zarobić na swoje utrzymanie

[citation needed]

http://krzysztof.jogger.pl/files/favicon.png

12. Krzysztof K. 19 września 2011, 10:54:42 [permalink]

W ramach ciekawostki: czy mi się tylko wydaje, czy gabinet z Donaldem Tuskiem jako premierem, jest rządem, który jako jedyny od upadku PRL-u wytrzymał całą kadencję bez całkowitych roszad? Bez wymiany wszystkich ludzi z premierem na czele?

Wydaje Ci się. Był jeszcze rząd Jerzego Buzka.

http://blog.zammer.eu/files/favicon.png

13. zammer 19 września 2011, 10:58:39 [permalink]

Racja. Dzięki za sprostowanie.

14. KP 19 września 2011, 21:47:06 [permalink]

@quest przedstawisz dowody na tezę:

Panowie ewidentnie dali się skorumpować

Czy po prostu paplałeś dla zasady?

http://ooblog.pl/files/favicon.png

15. quest 20 września 2011, 11:58:20 [permalink]

KP, a umiesz czytać ze zrozumieniem? Do każdej tezy dodałem dowody. Dowód to nagrania z podsłuchu i wypowiedziane słowa czyli Blokuję tę sprawę dopłat od roku, to wyłącznie moja zasługa oraz na 90 procent, Rysiu, załatwimy.

http://www.wykop.pl/link/430847/afery-hazardowej-nigdy-nie-bylo-zdecydowano-glosowaniem/

To, że Sekuła uniewinnił kolegów z partii, dowodzi tylko, że PO bardzo skutecznie chroni swoich członków. Każdy człowiek wie, że "na 90% załatwię" nie dotyczyło niedzielnego grilla, a ustawy, a "blokowanie dopłat" wskazuje, że zamieszani w aferę hazardową pracowali dla korporacji, a nie dla społeczeństwa.

Jesteś naprawdę cwany KP. Jak Jaruzelski wydał nakaz strzelania do ludzi w Gdyni, to broniłeś go twierdząc, że życie nie jest czarno-białe (btw. przypominam, że nadal mi wisisz POV Jaruzelskiego na te morderstwa), ale w przypadku korupcji polityków domagasz się dowodów, dobrze wiedząc, że zostali uniewinnieni z powodów politycznych. Dopomnę, że Al Capone chociaż zabił setki ludzi, to udowodniono mu tylko 5 przestępstw przeciwko skarbowi państwa. Idąc twoim tokiem rozumowania, Capone nie był mordercą, a Chlebowski nie był skorumpowany. A różne sprawy blokował od roku, bo pewnie społeczeństwo spamowało jego skrzynkę e-mailową, co?

16. KP 21 września 2011, 17:46:17 [permalink]

@quest geniuszu, czytałeś kiedyś definicję korupcji? Łap artykuł na wikipedii i się dokształć trochę (dobrze ci zrobi): http://pl.wikipedia.org/wiki/Korupcja

Gdzie w powyższym wpisie przedstawiłeś dowody na korupcję, a więc również na uzyskanie korzyści majątkowej po stronie blokujących?

Jak Jaruzelski wydał nakaz strzelania do ludzi w Gdyni, to broniłeś go

Pierdolisz.

http://ooblog.pl/files/favicon.png

17. quest 21 września 2011, 23:15:07 [permalink]

KP, nareszcie się ujawniłeś niczym Hulk z dr Bruce'a Bannera. Od zawsze miałem cię - nie za lewicowca - a skrajnego lewaka. Jedyne co potrafisz to pastwić się słabymi psychicznie feministkami i napisać "pierdolisz". Teraz będę mógł z czystym sumieniem olać twój trolling.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Korupcja

Korupcja (łac. corruptio - zepsucie) – nadużycie stanowiska publicznego w celu uzyskania prywatnych korzyści.

http://encyklopedia.pwn.pl/index.php?module=haslo&id=3934869

łapownictwo, przekupstwo, korupcja, przestępstwo polegające na przyjęciu przez osobę pełniącą funkcję publiczną korzyści majątkowej lub osobistej (albo jej obietnicy) w zamian za dokonanie czynności urzędowej lub bezprawnej

geniuszu, czym innym jest blokowanie dopłat OD ROKU jeśli nie nadużywaniem publicznego stanowiska? A jeśli już do tego dojdziesz, to wywnioskuj następnie dla kogo ta usługa była robiona, i dlaczego była robiona za zamkniętymi drzwiami. Jeśli nie rozumiesz takich podstaw jak implikacja to równie dobrze możesz szukać dowodów na nieserowatość księżyca.

Pierdolisz.

Tak, tak. A jak pisałem, że Jaruzelski jest winny śmierci robotników w Gdyni, to szczeniacko pytałeś "niewidzialny generał z niewidzialną giwerą strzelał do ludzi?".

18. KP 22 września 2011, 00:55:29 [permalink]

geniuszu, czym innym jest blokowanie dopłat OD ROKU jeśli nie nadużywaniem publicznego stanowiska?

Doczytaj całość, synku. Tam jest mowa o korzyściach osobistych. Nie podałeś żadnej korzyści osobistej póki co (i nie spodziewam się, że podasz, trolle nie mają tego w zwyczaju.

http://ooblog.pl/files/favicon.png

19. quest 22 września 2011, 11:20:57 [permalink]

Według szefa CBA korzyścią było sfinansowanie działalności Platformy.

http://wpolityce.pl/artykuly/8147-osoby-na-rzecz-ktorych-dzialali-chlebowski-i-drzewiecki-byly-sponsorami-kampanii-po-oswiadczenie-bylego-szefa-cba

Według Pitery rząd wykazał się "szeregiem naruszeń przepisów Regulaminu pracy Rady Ministrów, jak i działań nierzetelnych i niecelowych".

Działań niecelowych? Dobre sobie! Pytanie tylko czy wierzysz szefowi Biura Antykorupcyjnego, czy posłowi Sekule, który będąc członkiem komisji cudował i stawał na uszach, aby zwolnić Chlebowskiego z udzielenia odpowiedzi.

http://www.wykop.pl/link/598225/komisja-hazardowa-warte-przypomnienia-zdarzenie/

http://wyborcza.pl/1,76842,7501524,Komisja_hazardowa__przewodniczacy_Sekula_w_pulapce.html lustro

Teraz całej prawdy dowiemy się dopiero po latach, gdy wszystkie mendy poumierają. Sekuła był bardzo skuteczny.
Nemo iudex in causa sua.

20. KP 22 września 2011, 20:36:53 [permalink]

Według szefa CBA korzyścią było sfinansowanie działalności Platformy.

I ty to nazywasz mianem "dowodu"? Wracaj na Onet.

21. KP 23 września 2011, 20:21:49 [permalink]

Jak widać każdego internetowego szczekacza można zgasić.

Tak, tak. A jak pisałem, że Jaruzelski jest winny śmierci robotników w Gdyni, to szczeniacko pytałeś "niewidzialny generał z niewidzialną giwerą strzelał do ludzi?".

Przeczytaj tamten wątek i zobacz na co odpowiadałem. Bo znów pierdolisz.

http://ooblog.pl/files/favicon.png

22. quest 03 października 2011, 17:29:24 [permalink]

Zgasić? Po prostu serwer jabberpl.org leży od miesiąca i nie dostaję powiadomień o komentarzach. Zresztą oprócz wyzywania zaproponowałeś "powrót na onet" z czego ochoczo skorzystałem. Szkoda mojego czasu.

Dodaj komentarz:

Markdown włączony w komentarzach (opis znaczników)